Skodeng Nombor Untuk Menang Hadiah!

Under Construction!

Klik la kat sini...

Wednesday, December 1, 2010

Sorry, Ampun, Maaf dan Whatever!


Salam semua.
Beca memohon maaf sebab salah type info dan penerimaan blogger adalah berbeza dari apa yang Beca nak sampaikan. Yang sebenarnya, bukanlah Beca nak bersara tapi Beca ada tugasan diluar kawasan liputan internet. Tempoh tugasan tu hanya untuk 2 minggu saja.
Maksud Beca ialah Beca kena tinggalkan blog ni untuk sementara waktu je dan Beca mohon pengampunan dari blogger semua sebab apa yang Beca buat pada entri yang lepas telah disalah erti.
Beca harap blogger semua, tolonglah jaga blog Beca sewaktu Beca takde... ahakss
Love you all!

7 comments:

CiK QiQi said...

hahaha..tu la beca..wt at kontroversi lg...kn sume da pk len da.hehehe

areen_ae said...

hmmm, seb bek ckp mnda tul smula...kalo x, ai pn nk majuk la..hahahah

Bulan said...

lol beca nie..boleh plak salah taip..
ish...take care ye beca.ahakss

Sharifah nor said...

menjadi betul budak ni buat gimmik..penat jer akak pujuk hari tu..lepas ni akak rempit tumpang naik kuda pendekar berkuda aje lah...laju sikit pada beca tu..asyik senget2 jer..huuu..tayar pun pancit..tak larat nak bawak akak..heeee...take care..

Ati Masrif said...

salam beca.

alahai..kalau cam tu tak perlah
buat suspen je..

selamat bertugaslah yer
kirimlah apa2 yg patut tu..huhu

gi ulu mana tu..sian dia ..ngeh3

tomatokering :) said...

ok beca! lapyu too!ahaks..

i am S!L4H.. said...

sape nk bkw g ronde2...beca x de??